فهرست مطالب

پوشش ضد مه

پوشش دائمی ضدمه اسمارت ویو که پوشش ضد رطوبت یا پوشش ضد چگالش نامیده می‌شود یک پلاستیک نرم با ویژگی ضد مه دائمی است. پوشش ضد مه اسمارت ویو یکی از بهترین پوشش‌های ضد مه در سراسر جهان است. پوشش ضد مه دائمی را می‌توان برای پوشش ضد مه یخچال، پوشش ضد مه فریزر، پوشش ضد مه پنجره، پوشش آینه‌ی ضد مه، پوشش پنجره ضد چگالش، پوشش ضد مه غواصی، پوشش ضد مه برای رانندگی، پنجره‌ی اتوموبیل، بسته‌بندی غذا و غیره استفاده کرد.

پوشش ضد مه دائمی اسمارت‌ویو عالی‌ترین ویژگی ضد مه و همچنین وضوع نوری، دوام آب‌وهوایی را ارائه می‌دهد. در مقایسه با دیگر پوشش‌های ضد مه، لایه‌ی ضد مه دائمی اسمارت ویو عملکرد ضد مه بهتر و دوام بیشتری دارد. همچنین این پوشش در درب شیشه‌ای یخچال و فریزر عملکرد عالی از خود نشان می‌دهد. این پوشش گزینه‌ی عالی برای همه پنجره‌هاست. اسمارت‌ویو شریک تجاری عالی برای شماست، زیرا با قیمت رقابتی و کیفیت پایداری در بازار تجاری رقابت می‌کند.

پوشش ضد مه مانع از مه گرفتگی پنجره‌ها و آینه‌ها در موقعیت‌هایی می‌شود که در آن دما بسیار متغیر است مانند حما‌م‌ها، استخرها، سوناها و اتاق‌های سرد.

پوشش ضد مه

ساختار

1.لایه‌ی سخت مقاوم در برابر خراش برای دوام و سهولت نگهداری در طول تمیز کردن پنجره

  1. پلی‌استر باکیفیت نوری بالا
  2. چسب پی‌اس تقویت‌شده برای همراهی کردن انعطاف‌پذیری پوشش در صورت ضربه، پلیمریزاسیون شیشه در عرض 30 روز.

 

کاربردهای پوشش ضد مه

عملکرد ضد مه بالاتر (بالای 100 درجه سانتی‌گراد)

مناسب برای محیط سرد و گرم

وضوح نوری قابل‌توجه

عملکرد خوب در مواجهه با اشعه‌ی UV

استحکام و قدرت کششی بالا

دمای مناسب (30- درجه سانتی‌گراد تا 80 درجه سانتی گراد)

پوشش ضد مه اسمارت‌ویو یک لایه‌ی پلی‌کربنات با پوشش نانو یا لایه‌ی پلی‌استر با ویژگی‌های ضد خش و ضدمه دائمی است. همچنین این پوشش یکی از بهترین راه‌حل‌های ضدمه است. پوشش ضد مه اسمارت‌ویو را می‌توان برای پوشش ضد مه پنجره، پوشش ضد مه آینه، پوشش ضد مه آینه‌ی حمام، شیشه‌ی جلوی اتوموبیل، لنزهای داخلی عینک اسکی، محافظ کلاه، پوشش ویترین یخچال استفاده کرد.

پوشش ضد مه اسمارت‌ویو بهترین ویژگی‌های ضد خش و ضد مه و همچنین مقاوم در برابر ضربه را ارائه می‌کند. در مقایسه با دیگر تامین‌کنندگان پوشش ضدمه، پوشش ضد مه اسمارت‌ویو بهترین مقاومت را در برابر خش و ضربه دارند.

پوشش ضد خش اسمارت‌ویو که پوشش مقاوم در برابر خراش نامیده می‌شود و یک فناوری اسپری‌‌کننده برای پوشش ورقه‌ی پلاستیکی است. از پوشش ضد خراش اسمارت‌ویو می‌توان برای شیشه‌های امنیتی مقاوم در برابر خراش، ورقه‌ی آکریلیک مقاوم در برار خراش، پوشش پلی‌کربنات و دیگر پلاستیک‌های مقاوم در برابر خراش استفاده کرد.

پوشش پنجره‌ی UV که پوشش پنجره‌ی بلوکه‌کننده‌ی UV نامیده می‌شود و یک لایه با پوشش نانو است از صفحات محافظت فرابنفش و مادون‌قرمز برای لایه‌ی بیرونی و چسب در لایه‌ی داخلی استفاده می‌کند.

لایه‌های کنترل انرژی خورشیدی وقتی با دقت برای هر نوع لعابی استفاده شوند، عایق حرارتی موثر را در زمستان فراهم می‌کنند و مزایای قابل‌توجه دیگری در ماه‌های تابستان دارند:

  • کاهش قابل توجه در افزایش گرمای خورشیدی (تا 98 درصد از اشعه‌ی مادون قرمز)؛
  • کنترل تابش خورشیدی (کاهش تابش تا 99 درصد)؛
  • کاهش اساسی در هزینه‌های تهویه‌ی مطبوع؛
  • جذب تقریبا کامل تابش UV خورشیدی؛

لایه‌های کنترل انرژی خورشیدی به بهبود سطوح عایق کلی و همچنین به کاهش یا حتی حذف نیاز به تهویه‌ی مطبوع کمک می‌کنند.

پوشش‌های پنجره‌ی خودچسبنده‌ی اسمارت‌ویو با موفقیت طراحی و کارآیی را ترکیب می‌کند و راه‌حل زیبایی‌شناختی عالی برای افزایش گستره‌ی لعاب ارائه می‌دهند.

طیف وسیع پوشش‌های رنگی اسمارت‌ویو ظاهر یک ساختمان را بهبود می‌دهد و جنبه‌ی زیبایی‌شناختی بیرونی متمایزی را ایجاد می‌کند.

عایق حرارتی

درحال‌حاضر، صرفه‌جویی در انرژی، عایق و کاهش انتشار CO2 آیتم‌های مهمی در هر برنامه هستند. با کمک یک دوربین مادون قرمز، اسمارت‌ویو موفق شده‌ است سطح اتلاف حرارت را از طریق شیشه تعیین کند. پوشش‌های چند آلیاژ پنجره‌ از نظر فنی بسیار پیشرفته هستند. لایه‌های چند آلیاژ با دقت طراحی شده‌اند تا بطور گزینشی براساس طیف نور خورشید عمل کنند. این لایه‌های پیشرفته که مشخصه‌شان شفافیت مطلق و رنگ ظریف است، شرایط کاری و زندگی متغیر را با فراهم کردن عایق در برابر افزایش حرارت خورشید بهبود می‌دهد و در عین حال امکان عبور 70 درصد نور مرئی را می‌دهد. علاوه‌براین، این پوشش‌ها 99.5 درصد از همه‌ی اشعه‌های UV را جذب خواهند کرد و تا 90 درصد از اشعه‌ی مادون قرمز را منعکس خواهند کرد.

 

پلی‌کربنات

اسمارت‌ویو طیف وسیعی از لایه‌هایی توسعه داده است که می‌توان برای مواد مصنوعی مانند ورقه‌ی پلکسی‌گلاس و پلی‌کربنات استفاده کرد. آنها حفاظت در برابر موارد زیر را فراهم می‌کنند: خورشیدی، ضد UV، مقاومت در برابر خراش، کاهش تابش خورشیدی و حفظ حریم خصوصی.

ضد UV

قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مرئی، ماوراءبنفش و مادون قرمز ناشی از خورشید وماه می‌توانند موجب رنگ پریدگی یا نابودی کالاهای رنگی یا مبلمان شوند. اگر پوشش‌های خورشیدی ضد UV با دقت برای پنجره‌هایمان به کار برده شوند مانع از اشعه‌های مضر UV و همچنین میزان قابل‌توجه نور مرئی و مادونقرمز می‌شوند.

پوشش هوشمند غیرچسبنده برای قرار دادن لمینیت بین شیشه به منظور ساخت شیشه‌ی هوشمند طراحی شده است. لایه‌ی قابل‌تعویض PDLC هوشمند از دو لایه‌ی شفاف رسانا با ماده‌ی کریستال مایع پلیمری تشکیل شده است. این لایه پوشش شیشه‌ی هوشمند، پوشش هوشمند قابل‌تعویض، پوشش شیشه‌ی حافظ حریم خصوصی، پوشش PDLC، پوشش شیشه‌ی جادویی، پوشش الکترونیک نامیده می‌شود.

مکانیسم و ساختار پوشش هوشمند PDLC

با استفاده یا حذف میدان الکتریکی برای هدایت ملکول‌های کریستال مایع در یک آرایه‌ی مختل یا هماهنگ، پوشش هوشمند PDLC می‌تواند تاثیر شفاف یا مات داشته باشد.‌

این ویژگی نوری-الکتریکی برجسته امکان استفاده از این پوشش را برای طیف وسیعی از کاربردها در حوزه‌ی سرگرمی تجاری، حمل و نقل هوایی و دریایی، حمل و نقل ریلی، پنجره‌های فروشگاه و دیگر تاسیسات ملی مهم می‌دهد.

برای اینکه از پوشش PDLC به خوبی حفاظت شود و مدت طولانی ماندگار باشد، خصوصا در محیط‌های با رطوبت بالا، پیشنهاد می‌کنیم که مشتری از پوشش هوشمند غیرچسبنده بین دو لایه شیشه استفاده کند.

 

لایه‌ی هوشمند خودچسبنده محصول پیشرفته‌ای از لایه‌ی هوشمند اصلی با یک لایه خودچسبنده در قسمت پشتی است که می‌توانید آن را بکنید و مستقیما به شیشه فعلی بچسبانید.

لایه‌ی هوشمند PDLC خود چسبنده محصول پیشرفته ای از پوشش هوشمند PDLC غیرچسبنده است که مایع کریستال مایع پلیمری داخل آن از طریق کارکرد میدان‌های الکتریکی می‌تواند به سرعت از حالت شفاف به مات و بالعکس تبدیل شود.

ویژگی‌های پوشش هوشمند خودچسبنده

  • نصب آسان: پوشش هوشمند چسبنده مستلزم این نیست که شما پنجره‌های فعلی را جایگزین کنید و می‌توان آن را در هر اندازه‌ای برش داد و روی هر پنجره یا سطح شیشه‌ای فعلی چسباند.
  • حفظ حریم خصوصی برحسب تقاضا: می‌توانید برای حفظ حریم خصوصی، شیشه را به حالت مات درآورید و برای افزایش فضای دید، آن را به حالت شفاف بازگردانید.
  • راندمان انرژی: پوشش هوشمند فقط برای حفظ حریم خصوصی یا ممانعت از ورود نور خورشید نیست، بلکه اشعه‌ی UV را جذب می‌کند و اشعه ی مادون قرمز را منعکس می‌کند تا دمای اتاق را پایین‌تر نگاه دارد و به نوبه‌ی خود در انرژی صرفه‌جویی کند.
  • نورافکنی تعاملی: لایه‌ی قابل‌ تعویض می‌تواند وقتی لایه مات است به عنوان صفحه‌ی پروژکتور عمل کند، همچنین اگر با سیستم قاب لمسی ادغام شود، حتی می‌تواند به عنوان صفحه نمایش تعاملی عمل کند.
  • کاربرد چندمنظوره: می‌توانید از آن روی هر سطح شیشه‌ای استفاده کنید – در منزل، اداره یا جلوی مغازه یا هر جای دیگری که می‌توانید به آن فکر کنید.
  • انعطاف‌پذیر: لایه‌ی هوشمند را می‌توان برای اندازه‌های غیراستاندارد متناسب کرد و وقتی انحنا دارد، ماتی یکنواختی دارد.